هفتم مهرماه به نام روز آتش نشانی وایمنی نامگذاری شده است. در واقع این روز بهانه ای است تا به گرامیداشت انسان هایی بپردازیم که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش ما می گذرند تا بتوانیم درامنیت زندگی کنیم،به همین منظور ازکارشناس آتش نشانی دعوت شدتادرباره پاره ای از نکات ایمنی به دانش آموزان مجت امور بهداشتي مجتمع نخبگان...
ما را در سایت امور بهداشتي مجتمع نخبگان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: يکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت: 13:35